Filozofia Tiens Group

Prospievanie spoločnosti zlepšovaním zdravia ľudstva

Výhody prírodných, zdraviu prospešných výrobkov vyrobených renomovanou čínskou spoločnosťou TIENS si každý deň užíva viac ako 30 miliónov domácností v 190 krajinách sveta.

Rad výrobkov starostlivosti o zdravie je inšpirovaný 5000 rokov starou kultúrou tradičnej čínskej medicíny.

Propagovať pozitívny, prírodný a zdravý životný štýl je každodenným poslaním tisícov zamestnancov a distribútorov spoločnosti TIENS po celom svete. Ich odkazom je zdravie, podnikavý duch, úspech, nadšenie a nádej.

Mnohí jednotlivci a obchodní partneri inšpirovaní týmito víziami si so spoločnosťou Tiens Group vybudovali pevné strategické partnerstvo. Známe osobnosti a svetové značky, ako Microsoft, Pfizer, IBM a Telecom Čína sú úspešnými partnermi TIENS.

Distribútori spoločnosti TIENS a jej zamestnanci sú nadšení ich poslaním a pracujú na dosiahnutí korporátneho cieľa; byť prospešní spoločnosti, udržiavať a propagovať zdravie ľudstva a rozvíjať svetové podnikanie. Víziu „Výborné zdravie pre všetkých“ napĺňajú s nadšením a pod strategickým vedením zakladateľa a predsedu spoločnosti Li Jinyuana.

Tiens Group je významná, úspešná celosvetová spoločnosť s ambíciou zmeniť svetové zdravie, vytvoriť podnikateľské príležitosti a šíriť nádej. Spoločnosť TIENS je pôvodom z Číny a rýchlo sa stáva kozmopolitnou značkou pre zákazníkov na celom svete.

História TIENS – celosvetovej značky z Východu

Tiens Group sa vždy hlásila k filozofii „byť prospešní spoločnosti udržiavaním zdravia ľudstva“ a svoju zodpovednosť voči spoločnosti si aktívne plní. Tiens Group doteraz venovala viac ako 1,5 miliardy yuanov na charitu a verejnoprospešné projekty.

Pán Li Jinyuan založil v roku 1995 Tianjin Tianshi Group Co., Ltd., v čínskom meste Tianjin. V roku 1997 spoločnosť vstúpila na medzinárodný trh a odvtedy sa stala celosvetovým podnikom so záujmami vo viacerých oblastiach, vrátane biotechnológie, manažmentu zdravia cestovného ruchu, vzdelávania, finančných investícií a nehnuteľností.

Tiens Group dnes podniká už vo viac ako 190 krajinách a prevádzkuje pobočky v 110 oblastiach a vytvorila strategické partnerstvá s poprednými spoločnosťami. V dnešnej dobe má Tiens Group široký rad inovatívnych a rozmanitých výrobkov, vrátane zdravej stravy, pomôcok na podporu zdravého životného štýlu, výrobky starostlivosti o zdravie, krásu, pleť a domácnosť. Hlavnou stratégiou Tiens Group, ktorá je poháňaná víziou „Výborné zdravie pre všetkých“, sa stala snaha rozšíriť Medzinárodný priemyselný park zdravia TIENS a Medzinárodnú univerzitu na komplex s rozlohou 4,22 km, s investíciou viac ako 17 miliárd RMB (2 miliardy eur).

Medzinárodný priemyselný park zdravia TIENS sa nachádza v prestížnej lokalite medzi mestami Peking a Tianjin a zastrešuje výskum a vývoj produktov, kontrolu ich kvality, testovanie, výrobu, ako aj lekárske zdravotné štúdie. Súčasťou sú aj ubytovacie a konferenčné zariadenia, a ešte oveľa viac.

Tiens Group je dnes sebavedomou, pružnou organizáciou nasledujúcou stratégiu „Výborné zdravie pre všetkých“ a snaží sa dostať na popredné miesto zoznamu Global Fortune 500. Tiens Group sa usiluje dosiahnuť svoju víziu rozširovaním obchodnej siete, zlepšovaním služieb a zdokonaľovaním prevádzok.

Medzinárodný priemyselný park zdravia TIENS

 

 

Značka TIENS

Tiens Group si od svojho založenia chcela vytvoriť svoju vlastnú značku. Stratégia značky a marketingový plán urobili spoločnosť TIENS rozpoznateľnou na celom svete. Začiatkom roka 2007 prezentovala Tiens Group svoju hlavnú filozofiu „Jeden svet, jedna rodina“ a vybudovala dlhodobú stratégiu značky.

Jej hlavné hodnoty prezentujú:

VÝNIMOČNÉ INOVÁCIE

NAJVYŠSIA ZODPOVEDNOSŤ

VYNIKAJÚCA TÍMOVÁ PRÁCA

Uviedla aj nový slogan značky: Harmónia, súdržnosť, prosperita. Nový imidž spoločnosti a stratégia značky boli prezentované na špeciálnej konferencii v máji 2007.

 

Korporátne značky Tiens Group:

Jadro značky: One World, One Family (Jeden svet, jedna rodina)

Hlavné hodnoty: výnimočné inovácie, najvyššia zodpovednosť, vynikajúca tímová práca

Slogan značky: Harmónia, súdržnosť, prosperita

Spojiť milióny rodín na celom svete a považovať ich za jednu, to je naša vízia.

Back to Top